Menu
0
Design in de Zorg
Ik ben op zoek naar…
035 52 34 717
Winkelmandje
Het team

Anjelien

Doet álles. Kan echter níets zonder het team.

Olof

Expert in scootmobielen. Hij geeft telefonisch advies en komt de scootmobiel persoonlijk bij u thuis bezorgen.

Kees

Het thuisfront! Dus de belangrijkste persoon achter de schermen. 

Dennis

Deelt zijn kennis en ervaring die hij heeft opgedaan met ikwilzitzakken met mij en meestal volg ik zijn advies op.

Levi

De geduldigste meedenker van CM Specialist. Past zonder problemen weer de website aan naar mijn veranderende ideeën.

Klantenservice ZorgBoutique

Hoe kunnen wij u helpen?
Neem gerust contact met ons op

Bedrijfsgegevens

 

Adres

Kornwerd 58
1274 AM Huizen
 

KvK-nummer

32118638
 

Rekening

NL68ABNA 0842199799
 

BTW-nummer

NL068031294B01

 

Veelgestelde vragen

  •  

    Bestellen

  •  

    Betalen

  •  

    Bezorgen

  •  

    Retourneren

  •  

    Garantie

  •  

    Klachten

Bestelllen

Hoe plaats ik een bestelling?
  • Zoek eerst naar het product dat u wilt kopen. Leg het dan via de grote roze knop in uw winkelmandje. U kunt nu verder winkelen of doorgaan met bestellen. 
  • Bij het verder gaan met bestellen loopt u virtueel door onze kassa, u voert uw naam, adres- en factuurgegevens in. 
  • Kies een betaalmethode naar voorkeur.
  • De bestelling kan afgerond worden. Ter bevestiging ontvangt u een email met de orderbevestiging.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, dit is zeker mogelijk. Tijdens het bestelproces in stap 2 kunt u een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur wordt altijd per mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Als u een bestelling wilt wijzigen of annuleren kunt u contact opnemen met onze klantenservice, zodat we dit zo snel mogelijk voor u kunnen regelen. Wanneer wij het product al verzonden hebben, komen de retourkosten voor uw rekening.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

U kunt betalen met onderstaande mogelijkheden:

- iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen Nederlandse bank.

- Bankoverschrijving: U ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen.

- Klarna: Veilig achteraf betalen binnen 14 dagen.

Hoe werkt betalen middels bankoverschrijving?

U kiest in het bestelproces voor "bankoverschrijving". In het volgende scherm ziet u alle betaalspecificaties. Deze ontvangt u na bevestigen ook in de email. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen aan uw bestelling!

Hoe werkt achteraf betalen via Klarna

Klarna – Achteraf betalen (Nederland)
Klarna voert voor ZorgBoutique het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Met de Klarna App kunt u dit betaaloverzicht inzien en betalen. Veilig en heel eenvoudig vanaf uw smartphone. In de online omgeving Mijn Klarna kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. Klarna houdt u op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met Klarna niet geautoriseerd worden, dan kunt u uw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar Klarna.

Hoe hoog is de btw?

Afhankelijk van het product is het btw-tarief 9% (scootmobielen) of 21% (overige producten). Het btw-tarief is al in de prijs opgenomen. De berekende btw wordt in het afrekenproces en op de orderbevestiging getoond.

Bezorgen

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij leveren uw bestelling gratis op het door u gewenste adres in heel Nederland.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Uw bestelling wordt over het algemeen geleverd binnen het tijdvak wat aangegeven staat bij het betreffende product. Mocht het door omstandigheden onverhoopt anders zijn, zullen wij u hiervan op de hoogte brengen. Wij werken uitsluitend samen met gerenomeerde transportbedrijven als DHL, PostNL en UPS en verstrekken altijd een track&trace code per email, zodat u uw bestelling gemakkelijk kunt volgen.
Mocht er onverhoopt niemand aanwezig zijn op het afleveradres, ontvangt u van de koerier een briefje waar u het pakket kunt afhalen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, dat kan. Bij het plaatsen van een bestelling heeft u de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven binnen Nederland. U kunt uw bestelling bij voorbeeld laten bezorgen op uw werk, of als cadeau bij een goede vriend of familielid.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met uw bestelling, kunt u dat binnen 30 dagen na ontvangst van de producten aangeven. Daarna heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om het product aan ons retourneren zonder opgave van reden. U krijgt onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen na uw herroepingsmededeling het aankoopbedrag teruggestort. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip het eerst valt. De kosten voor de retourzending komen voor uw eigen rekening. 

Graag het product ongebruikt en, indien redelijkerwijs mogelijk, in originele verpakking retourneren. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Wilt u een product retour sturen? Dat kan met ons retour formulier of het Europees modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht.

Ons retouradres is:
ZorgBoutique
Kornwerd 58
1274 AM Huizen 
Nederland

Uiteraard geldt de retourregeling niet voor op maat gemaakte, gegraveerde of voor u aangepaste artikelen.

Garantie

Hoe zit het met garantie?

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wij garanderen dat elk door ons geleverd product voldoet aan de eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten geldt naast de wettelijke garantie een fabrieksgarantie, zoals deze door de fabrikanten op haar producten wordt vastgesteld. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantiebepalingen die wij tegenover u zullen nakomen.

Klachten

Oei, een klacht! Wat nu?

Wij streven naar 100% tevreden klanten! Mocht u onverhoopt een klacht hebben, laat dit ons alstublieft weten. Dit is voor ons de manier om onze communicatie en service te verbeteren wanneer dit nodig is.

Wij verzoeken u vriendelijk ons de klacht schriftelijk (per emailcontactformulier of brief) te laten weten. Wij zullen de klacht op werkdagen binnen 48 uur na ontvangst beantwoorden.

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Verzend- en betaalmethodes